Gravide si Mamici
Locul unde viitoarele mamici se pot aduna

 

Cea mai vizualizata reclama
     media: 5.00 din 4 voturi

O campanie pentru Evian, care are ca protagonisti niste bebelusi pe role, a intrat in Cartea Recordurilor drept cea mai vizionata campanie online lansata pana in prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizari, informeaza Brand Republic.
Executiile dramatizeaza sloganul Evian "Traieste tanar!" si arata un grup de bebelusi pe role care executa o serie de numere de acrobatie.
Campania urmeaza mecanismul unor spoturi virale de succes cum ar fi cel al Burger King pentru "pui subordonati", creat de Crispin Porter + Bogusky, sau viralul pentru Samsung LED.
Remi Babinet, fondatorul BETC Euro RSCG si director de creatie al Euro RSCG, agentia care a realizat campania, crede ca executiile arata ca un concept creativ poate fi in egala masura universal si generator de rezultate.

"In contextul crizei si a unui recul general, aceasta campanie a functionat ca un energizant pe o piata in recesiune", a spus el.
Spoturile Evian Roller Babies, parte din campania "Evian Live Young" lansata la inceputul lui iulie la nivel international, au devenit in cel mai scurt timp virale si au inregistrat peste 16 milioane de vizualizari pe YouTube in doar trei saptamani de la lansare.
In prima saptamana a campaniei, Evian a primit doua premii de la reprezentantii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip in perioada 1-7 iulie si pentru cel mai vizualizat spot in Franta in aceeasi perioada.
In plus, toate spoturile campaniei au inregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate si comentate clipuri din retea.



Comentarii



Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile
 




vizite unice
Reprezint Muntenia in recensamantul Bloggerilor

Curs Valutar v1.0



Vitamine si Minerale
 
 
Powered by www.ablog.ro
 
Termeni si Conditii de Utilizare